U zmajevom gnijezdu

Žurnal u Avazu: Ne prepisuj!

FOTO: zurnal.info
zurnal.info

Nije prvi put da redakcija Žurnala reagira jer se priče naših novinara objavljuju u drugim medijima kao tuđi autorski tekstovi. Nakon još jednog subotnjeg copy paste "pohoda" na Žurnalov magazin, navodimo samo nekoliko ilustracija kako to rade kolege iz Avaza

Novinari Žurnala su u subotnjem izdanju Dnevnog avaza opet čitali svoje priče!??

Raspisali se Avazovci u temi Sedmice o "medikalizaciji", pojavi koja pacijentima bespotrebno uzima novac iz džepa, a farmaceutskim kompanijama donosi profit.

Tekst je uredno potpisao neko ko nevjerovatno slično piše i oprema tekst kao autorica teme objavljene prvi put na Žurnalu 6. februara ove godine.

Svojevrsna je profesionalna satisfakcija kada kolege tragom vaše priče nastave istraživati društveno korisnu temu, to zapravo i jeste Žurnalova misija, ali do koje granice seže ta vrsta "novinarske solidarnosti", ilustrira ovaj ali i Avazov tekst od 18. februara, o romskoj porodici Alimanović- Mujić iz Lukavca, čija je životna priča donijela Bosni i Hercegovini Srebrenog medvjeda na prestižnom filmskom festivalu Berlinaleu.

Avazov novinar bez pomena izvora i imena autora, objavljuje fotografiju koju je uradila novinarka Žurnala, inače autorica prvog teksta objavljenog u medijima o ovoj porodici i njenim problemima. (vidi sliku).

I nakon Žurnalove priče o Senadi Alimanović, istog dana, 30. novembra 2011. godine, Avazov portal objavljuje priču pod naslovom: Senada Alimanović deset dana nosila mrtvu bebu u stomaku.

Umjesto imena autora teksta, piše: redakcija?!

Dva, tri mjeseca ranije, 17. novembra 2012. godine, Avazov portal avaz.ba, objavljuje priču koja je svojevremeno bila jedna od aktuelnijih "internih tema" u Krajini. Naslov je: Moja mama radi u Vladi pa ja došao.

Opet nevjerovatna sličnost u pisanju i opremi teksta sa Žurnalovom pričom objavljenom deset dana ranije!?

Navest ćemo još primjer od 6. marta 2010. godine kada Avaz objavljuje tekst o poslovanju austrijskog Porra, za kojeg je godinama radio Safet Oručević.

Reagirala je i tada redakcija Žurnala, računajući na profesionalnu etiku uredništva Dnevnog avaza.


Međutim, očigledno smo loše procijenili.

(zurnal.info)

Pročitajte više tekstova sa pojmovima:

Safet Oručević, Medikalizacija, Senada Alimanović, Dnevni Avaz, Žurnal